rebeccasworkout.blogg.se

en blogg om träning och viktnedgång

gympass på alla hjärtansdag

Idag var det återigen dags för ett gympass. Jag gjorde lite annorlunda denna gånger. Passet kändes mycket bra!
 
Crosstrainer: Idag började jag med crosstrainen. Det var ett bra beslut. Jag ställde in den på tio minuter eftersom jag förut bara har orkat 7 - 8 minuter. Det kändes riktigt bra och när tiden var slut hade jag säkert orkat några minuter till. Kände mig inte lika andfådd men däremot kändes benen väldigt stumma när jag klev av den. 
Seated dip: 27 kg, 10 x 3.
Converging shoulder press: 4.5 kg, 5 x 3. Dessa armmuskler är jag svagast i. Orkar nästan ingenting.
Converging chest press: 11 kg, 5 x 3.
Pec fly: 18 kg,10 x 3
Hip adduction: 32 kg, 15 x 4. Här ansträngde jag mig betydligt mer än vad jag brukar. Det kändes i låren!
Hip abduction: 32 kg, 10 x 4
Leg press: 18 kg, 10 x 3. Här var det också riktigt jobbigt
one leg press: 11 kg, 10 x 2. Att bara pressa ett ben i taget är riktigt jobbigt! Fick ta i för kung och fosterland.
Lat pull: 18 kg, 10 x 3
Diverging seated row: 14 kg, 10 x 2
motioncykel: 20 minuter, lätt
Stegmaskin: 7 minuter. Denna har jag aldrig testat förut. Verkligen bra träning! Kändes i vaderna.
 
 När jag kom hem blev det sallad till lunch. Salladsblad, tomater, paprika, kyckling, avokado, kräftskjärtar och vinägrett. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: