rebeccasworkout.blogg.se

en blogg om träning och viktnedgång

tidigt pass

Idag var det dags för träning igen. Jag ställde klockan i morse och var på gymmet klockan 9 redan. Träningen gick bra dock lite ont om tid då jag var tvungen att vara klar till 10.30 då jag skulle vara hundvakt till lilla Sky på 11.5 vecka. 
 
löpbandet: idag värmde jag upp med en snabb promenad i 10 minuter. Fick ont i vaderna så kände att det var bättre att värma upp på en kortare tid. 
rodd: idag körde jag 6 minuter med 10 kg vikt. Jag har börjat köra intensivare så efteråt var jag andfådd. 
styrketräning: sen var det dags för styrketräning. Jag började med benen. Körde benpress. 18 kg, 3 x 10 gånger. Sedan var det dags för sidomusklerna i låren. 25 kg, 3 x 10 gånger. Efter detta var det framsida av lår. 18 kg, 3 x 10 gånger. 
Sen var det dags för armarna. Först körde jag musklerna vid nyckelben och axlar. 9 kg, 3 x 10 gånger. Efter två maskiner med dessa muskler körde jag baksida av armarna. 18 kg, 3 x 10 gånger. 
crosstrainen: jag har så dålig kondition. Självklart känner jag att det blir bättre men den är fortfarande pinsamt dålig. Samma som förra gången orkade jag 7 minuter och var sedan rejält andfådd. 
cykel: slutligen körde jag 20 minuter cykling. Jag tycker om cykling. Efteråt fick jag nästan springa och hämta mina saker för att gå ut till den väntande bilen. Hann bara stretcha väldigt kort så får väl se hur mycket träningsvärk jag kommer få. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: