rebeccasworkout.blogg.se

en blogg om träning och viktnedgång

tillbaka efter sjukfrånvaro

Igår kunde jag äntligen gå till gymmet igen. Förra helgen fick jag feber och sen har jag haft ont i halsen och hosta. Träningen gick bra och det var underbart att vara tillbaka på gymmet. Försökte att ta det lite försiktigt.Starta träningen lugnt efter sjukfrånvaron.

Cykel: Startade träningspasset med 20 minuter cykling på inställningen fat burn. Kändes rejält i låren.
Converging chest press: 4.5 kg, 3 x 10.
Seated dip: 27 kg, 3 x 10
Hip adduction: 32 kg, 10 x 4
Hip abduction: 32 kg, 10 x 4
Lårmusklerna: Kommer inte ihåg vad maskinerna heter men gjorde iaf två maskiner där du tränar framsida av lår. 18 kg, 3 x 10.
Stegmaskin: 5 min
Sit - ups: 50 stycken.
Stretch: 10 minuter, lår och armar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: