rebeccasworkout.blogg.se

en blogg om träning och viktnedgång

friskis och svettis

Idag gick jag till friskis och svettis och köpte mig ett träningskort. 300 kr i månaden tycker jag inte är farligt, helt klart värt pengarna om jag ser till att gå tre dagar i veckan och träna. Idag blev det jumpa bas. Hur roligt som helst! Precis lagom jobbigt. Svetten spruta och i slutet var det jobbigt, precis som det ska vara! 
 
Jag redo för ett träningspass
 
Så här står det om jumpa bas:
 
Jympa är Friskis&Svettis egen unika träning. Varierad, funktionell och enkel att hänga med i, bland annat för att träningskänslan och lusten att röra sig föds ur musiken. Ledaren väljer också själv sin musik och passen har olika personliga uttryck.
Övningarna ger en allround träning i en form som är suverän. På en timme får du träna allt, styrka, kondition och rörlighet.
 
Bas är en varierad och skonsam jympa som bygger upp styrka, kondition och rörlighet från grunden. Träningen är lagom tuff och enkel för att passa de flesta. Bas är hoppfritt, men innehåller lite jogging eller andra steg som "lättar" från golvet. Ledaren visar alternativ.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: