rebeccasworkout.blogg.se

en blogg om träning och viktnedgång

gympass 2

Idag var det åter dags för att åka till gymmet. Jag var ledig på förmiddagen så det passade mig utmärkt att åka och träna.
 
Bilden blev suddig men så här svettig var jag efter att jag hade gått på löpbandet. Idag kunde jag öka takten lite mer än förra gången, Härligt!
 
Sedan var det dags för rodd. Jag roddade i 6 minuter och om det hade varit på riktigt hade kommit 1000 meter med roddbåten. Efterråt hade jag ont i handlederna denna gång också men gick över lika snabbt. Dock var det jobbigare för benen denna gång. Vet inte om det beror på vikterna eller att jag tog ut mig mer på löpbandet denna gången.
 
Efter rodden blev det dags att stärka mina vader. Jag använde stepbrädan denna gången också men hade den högre upp denna gången och då kändes det mer i vaderna. 20 gånger gjorde jag denna gången också.
 
Sedan blev det dags att styrketräna lite. Idag blev det mycket armar eftersom jag tränar benen genom löpbandet och cykling. Körde 10 x 3 18 kg.
 
Jag tränade även magen. Där blev det 10 x 3 23 kg.
 
Till slut var det dags för cykling. Hade samma inställning som förra gången, fat burn. Det går lite tyngre att cykla då och detta gjorde jag i 20 minuter. 
 
Innan jag stretchade armar, lår, mage och vader så gjorde jag 30 sit - ups.
 
Denna träning tog 1.5 timme och känds väldigt bra!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: