rebeccasworkout.blogg.se

en blogg om träning och viktnedgång

shoppat träningskläder

Idag var jag på stan för att shoppa träningskläder. Eftersom jag knappt har tränat förr så är det väldigt dåligt med träningskläder i min garderob så det behövdes verkligen fyllas på. Nästa månad får jag köpa lite till men det här räcker så länge.
 
Hittils har jag bara tränat i en vanlig bh och visst det fungerar men jag har hört att det är så mycket skönare att ha en träningsbh och efter att jag testa den kan jag verkligen tänka mig det. Brösten kläms åt mer och sitter fast så dem inte kan guppa så mycket som med en vanlig bh. Haha! Nästa månad får jag nog köpa mig en eller två till. 99 kr på H&M.
 
Dessa snygga träningsbyxor köpte jag. Jag älskar dem! Så sköna. Mjuka men tighta. Ett par till av dessa lär jag köpa! 250 kr på H&M.
 
Köpte även detta linne. Det är mer tygmaterial och luftigare. Det har större hål vid armarna men eftersom jag har sportbh så fungerar det alldeles utmärkt. Annars skulle jag aldrig ha en sån. Har ingen lust att visa valkarna på magen. 99 kr på H&M.
 
Linne är det som går åt mest när man tränar. Inte vill man ha samma linne igen nästa gång man tränar om det inte är tvättat därför köpte jag detta linne också. Jag har samma slags linne redan som jag köpte förra månaden. Köpte bara ett annat mönster. Jag vill ju komma iväg och träna åtminstone tre dagar i veckan så minst tre linnen behöver jag. Hittils har jag fått använda mig av vardagslinnen ibland och jag gillar det inte för de är oftast ganska urringade och det känns som jag blottar mig lite för mycket. Jag har ingen lust att folk ska stilla på mina bröst. 99 kr på H&M.
 
Eftersom jag köpte för mer än 300, blev 550 kr så fick jag 20% rabatt så behövde bara betala 450 kr. Rea är roligt!
 
En annan rolig sak är att jag fick en kommentar att det syns att jag har gått ner i vikt, det syns inte minst i ansiktet. Vilket är roligt! Ska bli spännande när det har gått en månad för då ska jag mäta mig igen. Hoppas jag är något mindre runt midja, rumpa och lår!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: